| Besøgende |  |
 |
Gæster online: 1
Ingen brugere online
Antal brugere: 198
Nyeste bruger: Wiking Polish
|  |  |  |  |
 | Debatemner |  |
|
 | Se indlæg |  |
 |
| Forfatter |
Advarsel mod Z-UP Sails |
arp
Brugere
Antal indlæg: 2
Bopæl:
| Lagt på d. 06-07-2006 08:43 |
|
|
Jeg har en dårlig erfaring med en leverandør, som jeg gerne vil give videre til mine medsejlere.
D. 28/3 bestilte jeg en kaleche, sprayhood og en bompressening hos Z-Up sails, også kaldet Kastrup Sejlmageri.
Leveringstiden var 4 uger, og jeg betalte halvdelen dvs. 8.000 i forskud.
Da der var gået 4 uger uden at have hørt noget, forsøgte jeg at kontakte Z-Up Sails, hvilket viste sig at være noget besværligt, da deres telefon er stillet videre til en mobiltelefon, og telefonsvareren på denne er fyldt op.
Det lykkedes efter nogle dage at få kontakt, og der blev aftalt en dato. Denne dato skete der ingenting, og så gik det forfra, hvilket det gjorde nogen gange. Dog blev det sværere og sværere at få fat i firmaet. For en måneds tid siden kørte jeg derind, og nu fik jeg så lavet en aftale igen. Denne aftale blev også brændt af. I alt tror jeg vi har haft 6-7 aftaler, hvor jeg er blevet brændt af uden at høre noget.
I sidste uge da jeg ringede til firmaet, virkede deres telefon ikke mere, og da blev jeg nervøs, så efter 2½ måneds forsinkelse kørte jeg så derind igen. Og denne gang fik jeg mine penge med retur.
Jeg har efterfølgende talt med andre, der har fortalt mig, at jeg var heldig, der er nogen der hverken har fået penge eller varer ud af Z-Up sail tidligere.
Så mit råd er: hold fingrene fra det firma, eller lad i det mindste være med at betale forud.
Vh Allan, Korsør |
|
|
|
| Forfatter |
RE: Advarsel mod Z-UP Sails |
Tim_Jensen
Brugere
Antal indlæg: 19
Bopæl:
| Lagt på d. 08-07-2006 14:43 |
|
|
Hej Allan
Det lyder som om at du har haft en rigtig uheldig oplevelse.
Gudskelov fik du dine penge igen...
8.000 kroner er mange penge for de fleste...
Har du fundet en anden at bestille din kaleche hos? og hvordan er det gået hos dem? |
|
| Forfatter |
arp
Brugere
Bopæl:
| Lagt på d. 08-08-2006 14:53 |
|
|
Hejsa
Ja, jeg har fået syet det hele, en anelse dyrere, men leveret til tiden (3 uger i højsæsonen), uden forskud. Vi har nu nydt det i 3 uger, og det har været kanon.
Kalechesmeden i Helsingør kan anbefales.
|
|
| Forfatter |
compass 34
Brugere
Antal indlæg: 1
Bopæl:
| Lagt på d. 10-08-2006 19:10 |
|
|
Hej arp og andre sejlere med overvejelser vedr. sprayhood, bompresenning, cockpittelt mv.
Undertegnede kontaktede flere anerkendte, danske sejlmagerfirmaer. Fælles for dem var, at de havde så travlt, at der faktisk ikke var tid til flere ordrer. Jeg følte endda at være til besvær. Topmålet var et kendt firma, der på grund af bådudstilling bad mig sejle min båd til den nærliggende havn, så der kunne måles op i 3 dage. Jeg gad simpelthen ikke mere!
Jeg talte med flere i Juelsminde Marina, der havde fået lavet ved SAILMAKER 2000 - Padborg/Flensborg. Alle var tilfredse!
Det blev jeg også: Firmaet kom, målte op, kom med forslag, tilbud, endelig opmåling, syning og færdigmontering.
Ingen problemer - kun godt håndværk, 1. klasses materialer og paskram.
Pris for stor sprayhood med store vinduer, cockpittelt med 3 store vinduer,3 åbninger, udluftningsklapper, solklapper til indv. montering med velcro, alt med kraftige rustfrie stålstænger.
Inkl. i prisen er også windbreakers samt lazyjack med nedfaldspresenning - af firmaet kaldt "Main Drop System). Vores båd er en 34 fods sejlbåd.
Når vi ser hvad andre har fået lavet for de samme penge, glæder vi os hver gang vi går ned i vores "udestue" og kan kun give SAILMAKER 2000 den allerbedste anbefaling.
Næste gang, der skal syes nogen til vores båd, bliver det dem igen! Firmaets hjemmeside er www.sailmaker2000.com.
Redigeret af compass 34 d. 10-08-2006 19:14 |
|
| Forfatter |
jonsson
Brugere
Antal indlæg: 1
Bopæl:
| Lagt på d. 15-08-2006 05:38 |
|
|
Hej,
Jeg har handlet med Z-Up sails og gør det ALDRIG mere!!!
Jeg har en båd der skulle have ny kaleche og efter en del aftaler, som ikke blev overholdt, lykkedes det mig omsider at få lavet og påsat en kaleche.
Der blev ikke aftalt sort arbejde, men en regning har jeg ikke kunnet få trods gentagne rykkere og dertil er kalechen ikke lavet som ønsket og bestilt og samtidigt fyldt med fejl, der bl.a. gør at vandet står ind i både.
Jeg har nu i meget lang tid forsøgt at få fat i Jesper Harsberg, der åbenbart har / er Z-Up men det lader sig ikke gøre og jeg agter derfor nu, at melde ham til Skat for at udføre sort arbejde, samt at gå til Forbrugerklagerådet.
Om ikke andet for at vise ham at jeg ikke vil finde mig i den slags uærlig behandling!
Mit råd er:
Hold jer fra Z-Up Sails
Han er ikke til at lave aftaler med og aldrig til at få fat i.
Betal det det koster ekstra og få det I ønsker! |
|
| Forfatter |
Kaj Larsen
Brugere
Bopæl:
| Lagt på d. 11-07-2007 16:48 |
|
|
Som nytilmeldt i dette forum, dukkede navnet Z-Up Sails pludselig op. Jeg har også en rigtig dårlig oplevelse med dem. Havde bestilt en kaleche og betalt 3.500 a-conto. Trods et utal af henvendelser skete der ingenting, - kun undskyldninger og forsikringer om at nu skulle han nok..... Da jeg pludselig ikke kunne komme i kontakt med Jesper, kørte jeg derud, men blot for at konstatere at der ikke havde været nogen i meget lang tid. En person fra ejendommen fortalte at der havde siddet post i døren i lang tid.
Ved en henvendelse i marine-shoppen på Kastrup havn fik jeg at vide at de havde haft lignende tilsvarende henvendelser, men at ingen havde set ham.
Hvis nogen her ved hvor Jesper Harsberg bor vil jeg meget gerne vide det.
Hilsen, Kaj |
|
|
|  |  |  |  |
|
 | Indlogning |  |
 |
Er du ikke registreret bruger endnu? Klik her for at blive det.
Har du glemt dit kodeord? Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
|  |  |  |  |
 | Brugerafstemning |  |
|